پرسه می‌زنم در حوالیِ دلم

 

اهل زمین که باشی، گاهی وقت‎ها دلت بدجور هوای آسمان را می‌کند. بی‌قرار می‌شوی و دلواپس، آنقدر که حتی لحظه‌ای توان یکجا ماندن را نداری، و خوب می‌دانی کجا می‌شود تمام آرامش گم شده‌ی این شهر را پیدا کرد. 


درباره عکس: گلزار شهدای تهران، اسفند 91 

  • هدی

نظرات  (۷)

...
  • کــــلــوخ کلوخ
  • چه شبیه منی!!!!
    پاسخ:
    من که پشت دوربینم :دی
  • کــــلــوخ کلوخ
  • همون!یه عکس اینجوری دارم تو پارک قیطریه می ذارم ببینیش تا ملتفت شی
    پاسخ:
    ئه باشه بذار ببینم :)
  • سیده فاطمه مطهری
  • وبلاگ نو مبارک خانم :) 
    پاسخ:
    ممنون 
    خوش آمدید خیلی :)
    سلام
    ای بابا! دیدید کلمه «بهار» داره سیاسی می شه، وبلاگ قبلی را گذاشتید کنار؟
    اینجا هم که البته انگار خانه جدیدتون نیست ولی چون برای ما تازگی داره، به رسم ادب بهتون تبریکش می گم. سال نو رو هم بهتون تبریک می گم و آرزو می کنم سال پر خیر و برکتی براتون باشه.
    پاسخ:
    سلام 
    والا خیلی وقت بود میخواستم با اسم خودم بنویسم و وبلاگم رو هم عوض کنم که کاملا اتفاقی همزمان شد با سیاسی شدن اسم بهار :))
    باور کنید خونه جدیده 
    ممنون لطف دارید سال نوی شمام مبارک 
    البته از سال 89 هم خیلی نگذشته ولی چون دیدم آرشیوش از سال 1389 مطلب داره، گفتم خونه خیلی جدیدی نیست.
    پاسخ:
    بله خب اونا بعضی از مطالب وبلاگ قبلیه که منتقل کردم اینجا 
    سه ماهه که این وبلاگو ثبت کردم
    سیاهی کیستی؟ :دی
    3 ماهگیشون مبااارک =)
    پاسخ:
     اگه گفتی کیه ؟ :))
    ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی