پرسه می‌زنم در حوالیِ دلم


"چقدر شبیه پاییز شدی!"

این را گفت و آرام گذشت از کنار دختری که چشم دوخته بود به برگ‌های نارنجی درخت آلبالو...

  • هدی

نظرات  (۴)

  • پیله پیله
  • چقدر شبیه پاییزم...
    پاسخ:
    آه ...
  • پری شانه
  • هدی من، (بخوان هُدایه من)
    بهارم ، (بخوان بهار من)
    کوجایی؟ (بخوان کووووشــی؟)
    :دی
    خیلی سعی کردم رمانتیک بگم اولش هم واقعا این "بهارم" خیلی رمانتیک بودا!!
    کلا دو خط اول حس داشتم یهو حسهام پاییزی شد مثل برگ ریخت زیر لگدهای پسرچه درونم و خششش :|
    :]
    پاسخ:
    تو کوشی ناریه من 
    من که هستم تو نیستی همش سرکاری :|
    چه زود تغییر حس میدی :دی
  • پری شانه
  • همین گوشه موشه هام
    واقعن هم سرکارم ها!! :دی
    الان سر ساخدمون درحال انجماد میبوده باشم. رفتم اون دنیا مراقب خودت باش. بدون من دوستت داشتم همیشه :(
    بهاااار تو دوست خوبی برای من بودی...
    (همراه با اکوی صدا و کم کم خیلی پری‌شانه در افق محو میشوم :دی
    از مسیر افقم هم برو اونور :دی)
    پاسخ:
    از گوشه بیا بیرون بابا :)))
    تو هم با این سر ساختمونت :دی
  • پری شانه
  • نـــهههـه گوشه خیلی خوبه سوز کمتر میاد :)))
    بهاار جات خالی تو سرساخدمون شوفاژ گذاشتن بغل دستم :دی
    حالا از انجماد دراومدم دارم کم کم تبخیر میشم
    تو دوست خوبی بودیییی بهااار

                                           از طرف کسی که دوستت دااشت، گاز انار

    (از لحاظ آب انار و یخ انار و اینا :دی )
    پاسخ:
    ناری خب کنار شوفاز رب انار نشی یهو :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی