پرسه می‌زنم در حوالیِ دلم

خستهام از دست آدمهایی که اعتقادات دیگران را زیر پا له میکنند و بیخیال و سوت زنان دور میشوند اما کافیست یک بار فقط یک بار به رویشان بیاوری پا در راه کجی گذاشتهاند آنوقت کمترین مجازاتت چوب و چماقیست که بر سرت فرود میآید. 

به گفته خودشان به خدا ایمان دارند، اما از این ایمان هیچ چیز در ظاهر و اعمالشان نمیبینی هر وقت دلشان بخواهد هرکاری که دوست دارند میکنند و هیچ کس حق کوچکترین اعتراضی ندارد وگرنه کلا قطع رابطه میکنند با طرف. منطقشان همین است. میگویند دل آدم باید پاک باشد رفتارش مهم نیست خب آخر این دل پاک را چگونه بدست آوردین؟ به ما هم بگویید تا انقدر برای رسیدن به دل پاک خودمان را در قید و بند دین و احکامش نکنیم، جوابی ندارند

دلم گرفته از خودم که چرا سعی میکنم با این آدمها کنار بیایم؟! درد میکشم و به روی خودم نمیآورم و آنها هر روز پُرروتر از روز قبل حمله میکنند به تمام چیزهایی که وجود من را ساخته و من حتی توان مقابله ندارم.

 

  • هدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی